X Atsisiųsk nemokamai 118 programėlę išmaniajam telefonui iš Apple Store arba Google Play.

Apie mus


Telia Customer Service LT, UAB; - informacijos paslaugų lyderė Lietuvoje paslaugas teikia nuo 2000 metų. Tada pirmajame kontaktų centre Radviliškyje buvo pradėta teikti šiuo metu populiariausia informacijos paslauga „Informacija telefonu 118“. Šiuo metu Telia Customer Service LT ir toliau sėkmingai teikia paslaugą „Informacija 118“

Šiandien valdome vieną iš didžiausių pagal verslo apimtis ir moderniausių pagal technologijas bei vadybą kontaktų centrų tinklą Lietuvoje, kurį sudaro 6 apjungti kontaktų centrai skirtingose vietovėse (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Panevėžys, Radviliškis, Šiauliai) ir tai garantuoja nenutrūkstamą klientų kontaktų aptarnavimą bei leidžia mums atlikti apie 14 mln. kontaktų per metus. 

Šiandien Telia Customer Service LT dirba daugiau nei 800 kvalifikuotų darbuotojų, iš kurių 77% turi aukštąjį išsilavinimą. Taip pat visi darbuotojai kalba bent viena iš užsienio kalbų: rusų, anglų, vokiečių, prancūzų. 

Įmonėje veikiančios mokymų, kokybės vadybos, veiklos vertinimo bei ugdančiojo vadovavimo sistemos leidžia išlaikyti itin aukštą darbuotojų žinių ir gebėjimų lygį. 

Telia Customer Service LT, savo veikloje vadovaujasi aukščiausiais kokybės ir atsakomybės standartais: bendrovei suteiktas ISO 9001:2001 sertifikatas, LST EN ISO 9001:2001 standartas patvirtina, kad bendrovės vadybos sistema atitinka aukščiausius reikalavimus.

Google reklama. IŠBANDYK!